torsdag 24. september 2015

~Diptych, ukens tema!

Denne uken har vi hatt et nytt bildeoppdrag. Men denne gangen skulle vi legge ut resultatet her på bloggen, som en innlevering. 

Det første vi skulle gjøre, var å finne inspirasjon på Pinterest. (marenschie)
 Her søkte vi etter temaet Diptych, dermed kom det opp mange inspirerende bilder.
Videre skulle vi arbeide med en ide om at ta en Diptych bilde. Et av kravene var også å ha med et mennekset i bildet, så dette måtte planlegges. 

Jeg valgte å dele bildet mitt opp i tre. Der også en person er med på hvert element. Grunnen til at jeg valgte nettopp det, er fordi jeg ble veldig inspirert fra noen bilder fra Pinterest, og tenkte at jeg ville ha et bildet som var i den retningen. 


Over ser man resultatet av bildet. For å sette sammen bildet, og å få en helhet, brukte jeg programmet Moldiv. Fargene er redigert slik at dem passer sammen. Og Squaready ble brukt, for å få med hele bildet på instagram. Bildet er lagt ut på instagram med emneknagg #diptych_mk (marenschie_mk

~Maren Schie
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar