torsdag 22. oktober 2015

~Halloween Oppgave

Denne gangen har vi fått en Halloween oppgave, om å lage et invitasjonskort. 
 Selvfølgelig skulle temaet være Halloween, så kortet skulle være pyntet med trekk fra dette. 

Jeg ville ha invitasjonen min så enkel som mulig. Ikke for mange elementer, for jeg er mest glad i det som er enkelt. For det enkle er ofte det beste, samtidig som det blir mer rent og mer behagelig å se på. 

Jeg valgte å bruke fargene svart, hvit, grå og oransje. Grunnen til det er fordi disse fargene passer godt sammen, og uttrykker Halloween bra.
Elementene jeg lagde var to spøkelser, en edderkopp og edderkopp nett, og en heksehatt. 

 Noen av verktøyene jeg brukte var Arc Tool, Line Segment Tool, Pen Tool og Paintbrush Tool.

Resultatet ser dere under, der dere også kan se at jeg har tatt i bruk 4 forskjellige fonter. 


~Maren Schie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar