fredag 20. november 2015

~Collage - #Mystyle

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, hadde vi den siste emneknaggen med #myplace denne uken. I slutten av denne prossessen skulle vi lage en collage av alle de fire emneknaggene, for å samle alle til ett. 
Som derfor ble #mystyle!
 Men ikke nok med det, så skulle vi lage en collage som skulle være i valgfritt format. Så jeg blandet alle de fire bildene, sammen med trekanter og farger!

Under er bildene jeg endte opp med til slutt, og jeg har valgt å bytte ut to av bildene. Grunnen til det er fordi jeg ble mer fornøyd med disse. 
Den nye #color bilde ble jeg mer fornøyd med, fordi jeg likte fargen godt. Det er fine og tydelige linjer i bilde, som også gjør slik at elementene i bilde forsvinner.
#Selfie byttet jeg også ut, fordi jeg likte komposisjonen og fargene bedre. 


Collage 1:
 Collage 2, valgfritt format:



~Maren Schie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar