onsdag 11. november 2015

~#selfie

Ny uke, nytt tema. Og denne gangen var det selfie! Et ganske morsomt tema, men også krevende. Samtidig som det var utrolig vanskelig å velge ut hvilket bilde som skulle bli lagt ut på bloggen. Men når alt kom til alt, var det ett bilde som ble valgt!
Grunnen til at det ble det bilde det ble, er fordi jeg synes det utmerket seg litt i forhold til de andre.
Bilde er av meg og min tvillingsøster Mari. Der halve ansiktet mitt synes, og halve Mari sitt. Dette satte et lite preg på bilde, og jeg synes det er litt morsomt å vise frem både likhetene og ulikhetene vi har. 
Denne dagen skulle vi også i barnedåp, så jeg brukte denne anledningen til å ta bilder når vi hadde på bunad.
Det jeg liker med bilde er at det har en fin bakgrunn, som ikke er forstyrrende. Og det som skal være i hovedfokus kommer godt frem. Samtidig som jeg og Mari danner en liten 'figur' i bakgrunn med kroppene våres inntil hverandre.  


~Maren Schie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar