onsdag 18. november 2015

~#MyPlace

Denne uken har temaet vært my place. Oppgaven har vært litt krevende, men også ganske grei. 
Det vi startet med var å lage et tankekart, der vi skrev ned steder vi kunne tenke oss var passelig til my place. 
  
Stedet jeg valgte var stallen. Grunnen til det er at jeg har drevet med hest i over 9 år, og det har alltid vært en stor del av meg. Opp igjennom årene har utrolig mye tid gått til å være i stallen, så det falt seg veldig naturlig og velge dette som "mitt sted" 


Jeg valgte å ta bilde inne i stallen. Samtidig som det er en hest og et menneske med i bilde. Grunnen til at jeg valgte dette bilde er fordi jeg ble fornøyd med komposisjonen, og hvordan det ble tatt. Linjene i bilde drar deg inn, og lyset gjør det litt mystisk. Det er også flere elementer i bilde som kan gjøre slik at det virker speilvendt, noe jeg synes var litt stilig.

~Maren Schie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar