fredag 19. februar 2016

~Logo oppgave, BeatMe

Vi har hatt en ny oppgave som har vært tverrfaglig med fagene PFO og grafisk. Denne oppgaven gikk ut på å designe en ny logo, men denne gangen med negativ flate!
Jeg valgte å designe logo til et musikkforretning kalt "BeatMe". Hele prosessen er dokumentert med både inspirasjon, moodboard, håndskisser, digitale skisser, bearbeiding, utprøving og ferdigstilling. Selv ble jeg ganske fornøyd, etter å ha testet ut mye forskjellig. 

Jeg har spurt om hjelp og veiledning slik at jeg har kommet meg inn på riktig vei, og det hjalp meg veldig! Flere valg har blitt tatt, både fontvalg og design. Og til slutt endte det med et resultat som jeg ble fornøyd med. Logoen består av en lydbølge, playknapp og en M som er de negative flatene. Samtidig som jeg valgte å ha fargene i svart/hvitt fordi det var det jeg synes passet best. 
Under er det en Issuu av hele prosessen min, jeg valgte å ha den helt ren og heller skrive litt i dette blogg innlegget. Issuen består derfor kun av skjermbilder og overskrifter. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar