torsdag 2. juni 2016

~WPAP

Nok en gang har vi fått en ny oppgave og dette i PFO. Den siste oppgaven for i år, som har vært svært lærerikt! 

Denne oppgaven gikk ut på å lage en WPAP. Det vil si at jeg satt sammen mange firkanter til et bilde. Bilde skulle være et portrett av en kjent norsk person. Jeg fikk utdelt Sonja Henie, og ble faktisk veldig fornøyd med resultatet. 

I starten var det vanskelig å komme i gang. Hvor skulle jeg plassere hva? Og hvordan skulle jeg få til et resultat jeg ville ha? 
Jeg fulgte det vi ble lært opp med, tegnet først for hånd opp firkanter. Fant litt inspirasjon, og satte i gang. 
Gjennom prosessen har jeg spurt om råd og veiledning. Forbedringer har blitt gjort, og resultatet i seg selv ble slik som jeg håpet på, om ikke bedre! 

Denne oppgaven var vanskelig men morsom og spennende. Så jeg føler selv at dette ble en veldig bra avsluttende oppgave for i år! 

Under ser dere portrettet jeg valgte og WPAP- bilde. 




~Maren Schie



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar